Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

woensdag, augustus 23, 2006

Vlam in de pijp. Op naar Parijs

In mijn vorige leven heb ik veel op de vrachtwagen gereden. Dit was nog in de tijd voordat ik bij Cargill ging werken. Dus voor 1983. Een oudere vriend uit die tijd, George van der Veen, gaat er deze maand mee stoppen. Hij is altijd chauffeur gebleven. Nu bij HSF Logistics.
Louis Baseler, met de vlam in de pijp, 1983.












Deze week reed ik er nog eens een keer met mee. We gingen naar de Rungis van Parijs. De huidige markt voor bloemen, fruit en vlees. Wij hadden vlees aan boord.
Toevallig van Teun de Boer uit Nieuwerkerk a/d Ijssel. Bij T. d Boer heeft vroeger mijn opa gewerkt. Zijn leven lang. Hij was er slachter. Ook mijn neef werkt er nu als slachter.
Hier wat foto's van de reis. BoZ, Rungis, Melun, Fontainebleu, Rungis (retour voor ISCP Gent), Bergen op Zoom. Alles samen 1500km.
George en Ria, het gaat jullie samen goed!

De Daf 380.

Louis Baseler 2006



Ook hele mooie chauffeurs, hier Shakira. Een fret als huisdier.

Met Montaville wachten op terug vracht.

Samen eten, bedankt ISPC.

George van der Veen, een van zijn laatste ritten.

Free Counters
007counters.com
View My Stats