Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

vrijdag, augustus 18, 2006

Zomerfeest 2006

Het winnende Jeu de Boulle team! Supervisor op de achtergrond.
Laura geeft een optreden blokfluit.
Angela op de dwarsfluit
Samen rond het kampvuur.

Op zondag hielden we in Huijbergen in het ouderlijkhuis het jaarlijkse zomerfeest. Hier wordt dan ook elk jaar het Jeu d' Boulle spel gespeeld. Het vrouwenteam heeft dit jaar gewonnen!
Hierna hadden we een barbeque. Ondanks de slechte voorspellingen was het prachtig weer!
De jongeren trokken zich terug in het bos, en maakten een kampvuur. Ruben en Jaimie spelen al heel goed de gitaar.
Het was een lange en leuke dag.

Free Counters
007counters.com
View My Stats