Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

zaterdag, augustus 26, 2006

Kanoen met Cargill.

Volgende week gaan we weer kanoen met pv de Kolf. De personeelsvereniging van Cargill. We gaan kanoen op de Lesse. Met de bus, en een BBQ na afloop. We kijken er nu al naar uit. Vorig jaar was het een hele leuke dag. Ook dit jaar zal er wel
voldoende water zijn! Hier wat foto's van een jaar geleden.

Louis Baseler in de bus.


Laura en ik door de stuwdam.



Susie en Angela.


Laura Baseler, kasteel op de achtergrond.


Mijn collega Mark Borgen was er ook bij met zijn gezin.


Kinderen rond de BBQ.


Prachtig uitzicht over Dinant vanuit de BBQ plaats.


Mijn collega's Marco van Weele en Henk Driessen en de Jupiler.



Gelukkig gaat deze dag toch door. Er was helaas eerst niet genoeg belangstelling. Jammer hoor, het is een van de leukste pv uitjes!

Free Counters
007counters.com
View My Stats