Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

dinsdag, augustus 29, 2006

KPJ Huijbergen, FIERLJEPWEDSTRIJD!

Met stokken over de sloot

Dinsdag 29 augustus 2006 - HUIJBERGEN – De Huijbergse KPJ gaat zondagmiddag op de Friese toer met de jaarlijkse fierljepwedstrijd.
Iedereen die wil, mag een sprong met een stok wagen over een brede sloot. Plaats van handeling is het terrein tegenover café Trapke Op, aan de Weg naar Wouw in Huijbergen. Wie deel wil nemen kan zich tot 13.00 uur opgeven. De eerste sprong is om 13.30 uur.

Free Counters
007counters.com
View My Stats