Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

vrijdag, september 01, 2006

Danny Mathijssen uit Huijbergen naar Nac.

Door Susanne den Boer:

Dat de 23-jarige Mathijssen blij is met zijn overgang naar Breda mag duidelijk zijn. Een maand geleden al liet de in Huijbergen opgegroeide voetballer blijken graag naar Breda te willen verkassen. „Het is gewoon een mooie club.“ Mathijssen is blij dat hij kort voor het sluiten van de transferperiode een andere club heeft gevonden. „Ik wilde weg bij AZ, want ik kon er niet op mijn eigen positie spelen. De trainer heeft me gezegd dat ik mocht blijven als tweede linksback, achter Tim de Cler, maar dat zag ik helemaal niet zitten. Dat heb ik ook meteen aangegeven.“ Volgens de middenvelder was er al een maand contact tussen NAC en hem, maar werd het ruim een week geleden pas echt concreet. „Daarvoor heeft onder meer Sparta nog een rol gespeeld, maar die club moest eerst een speler verkopen voor ze mij kon halen. Achteraf ben ik blij dat NAC zich alsnog meldde en snel handelde.“
Ik wens Danny Mathijssen uit Huijbergen, veel sukses!

Free Counters
007counters.com
View My Stats