Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

vrijdag, april 27, 2007

Surabaya vanuit Google.

Brug tussen Surabaya en Madura:
under construction.

Brug Surabaya-Madura vanuit Google.

Begin van aanleg brug in Surabaya.


In de Straat van Madura wordt gewerkt aan een 5,5km lange brug. Ik nam daar al eens een kijkje in 2004. Toen waren ze net begonnen. Zoals je nu kunt zien hebben ze er best nog wel wat werk aan.
Ook deze zomer zal ik er eens een kijkje nemen.
Ik zal proberen om op de werken zelf te komen. Lijkt me leuk.

Free Counters
007counters.com
View My Stats