Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

maandag, oktober 29, 2007

MTB toertocht Horendonk.

Zondag weer een MTB mountainbike tourtocht gereden. Vroeg op om 07.00hr al.
Het was een goed georganiseerde tocht. Natuurlijk weer door een mooie omgeving. Lekker weer.
Het Kajotterspleintje, De Rucphense heide en Klein Horendonk. Ik reed de tocht van 39 km. Het ging me goed af. Ik reed met mijn nieuwe helm.
Vorige week maakte ik een salto, en mijn helm was in twee stukken gebroken! Na afloop was het ook goed in het parochiezaaltje naast de kerk. Ze tapten mooie grote glazen bier voor een EURO! Volgend jaar kom ik weer.
De organisatie was: de Hoekse Trappers.

te Essen-Horendonk
op zondag 28 oktober 2007
inschrijving tussen 8.00 u en 10.00 u
in parochiezaal naast de kerk van Horendonk
Deelnamebedrag : 3,5Euro
Afstand : 39 km ( verkorting 23 km
Halfweg : gratis soep / frisdrank /
sportdrank/ versnapering
Na de rit : * mogelijkheid tot douchen,
* afspuiten van fietsen,
* bewaken van fietsen.


Free Counters
007counters.com
View My Stats