Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

zaterdag, december 20, 2008

Bezoek aan het Spoorwegmuseum.

In de ploeg heb ik het met Armando en Dennis vaak over het spoor.
Over treinen en kippelijntjes. Over dwarsliggers en het spoor bijster zijn.
Op het goede spoor zitten en vele jaren vertraging.
De goede wisselwerking enz.....
Nu had ik de kans om het Spoorwegmuseum te bezoeken.
De verjaardag van mijn neef Jaimie van der Peijl werd er gevierd.
Jaimie is 16 jaar geworden...! Gefeliciteerd.
Het was ook de opening van `Winter Station 2008`.
Het is een leuk museum, waar ook geschaatst kon worden.

Op de schaatsen.

Ik maar niet deze keer......! Moet woensdag weer werken.

Voor het Spoorwegmuseum.

Op het goede spoor....!
Angela en Laura op de schaatsen.
Met Angela in de Orient Express.



Free Counters
007counters.com
View My Stats