Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

zaterdag, januari 24, 2009

Bezoek aan Agrocare te Rilland.

Marco (ex E-ploeg Cargill), Mark, Armando en Jan.
E-ploeg Cargill drinkt na afloop een biertje in de heel gezellige kantine, bar van Agrocare.
Ik voor de GE Jenbacher gas Engine.
Armando voor de GE’s Jenbacher gas engine. The GE Jenbacher range in power from 0.25 to 3 MW and run on either natural gas or a variety of other gases (e.g., biogas, landfill gas, coal mine gas, sewage gas, combustible industrial waste gases)
Lekkere tros tomaten...........! Voor de liefhebber.

Met mijn Cargill tarwefabriek collega's bracht ik een bezoek aan Agrocare te Rilland.
We kwamen daar niet zomaar. Marco van Weele werkt er nu, en hij is jaren een collega van ons geweest. Hij is verder ook een carriere begonnen in de horeca: Happy Inn en cafetaria 't Hoekje te Rilland. We bezochten er de kassen, de warmtekracht centrale en de mengvoeding installatie. Er komt wel wat kijken in een kassen complex zeg..!
High-Tech..! En duizenden hommels die er rondvliegen...!
Erna hadden we een MTB fietstocht o.a. langs Volckerdorp en de afvalwaterzuivering van Bath en keken we naar de zeeschepen op de Westerschelde. We dronken er een biertje na afloop in de kantine. (Helaas was Thomas er dit keer niet bij, die had een beauty-event!).
Erna nog wat drinken in St. Annaland. Mooi...!

Free Counters
007counters.com
View My Stats