Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

vrijdag, januari 09, 2009

NK Cyclocross in Huijbergen.

De Nootjesberg in Huijbergen.
Afdaling Nootjesberg.
De VIP tent.
`De Tiestenberg`. Deze berg is genoemd naar de overleden vader van mijn vriend Gerard Nelen. Zijn vader heet Tiest Nelen.

Huijbergen is in de Ban van het NK Cyclocross 2009. Het parcours is uitgezet, de feesttenten staan klaar. Ook is er een VIP-tent. De wedstrijd gaat deels over het terrein van een vriend van mij. Daarom zal ik ook wel in de VIP tent zitten.
We gaan met een leuk groepje vrienden naar deze wedstrijd kijken op zondagmiddag.

Het wordt weer een leuke middag! MOOI.
Foto's maken en het parcours rijden gaat niet samen. Hard gevallen dus..!

10 en 11 januari 2009 te Huijbergen
Organisatie : Stichting Wielercomité Huijbergen
Start- / finish locatie : Weg naar Wouw
Locatie rondom de “Nootjesberg”en de “Tiestenberg”
Programma zaterdag 10 januari 2009

11.00 uur Amateur-A
12.00 uur Junior Vrouwen
13.00 uur Elite Vrouwen
15.00 uur Beloften
Programma zondag 11 januari 2009

11.00 uur Masters 40+
12.00 uur Masters 50+
13.00 uur Junioren
15.00 uur Elite-Mannen

Komende week meer foto´s van deze wedstrijd..!

Free Counters
007counters.com
View My Stats