Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

maandag, december 29, 2008

Nieuwjaars groet van collega Rien....

Vandaag een mooie kaart in de bus.
Van mijn collega Rien Meeuwisse en Rian,
Niels en Luuk

mooi geschreven...........:

Het einde van het jaar is zo'n moment
waar je even stil bij staat
Om vol verwachting uit te kijken
naar alles wat nog komen gaat

Een blanco jaar ligt voor je
alle bladzijden nog onbeschreven
Een prachtig, nieuw jaar
om uitbundig in te LEVEN...!


Bedankt..!

Free Counters
007counters.com
View My Stats