Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

maandag, december 29, 2008

Australia, MOOI.

Vandaag gingen de kinderen naar High School Musical. Ik keek er naar de film Australia. In Metropolis te Antwerpen. Altijd een leuk dagje uit.

Australia. Nicole Kidman en Hugh Jackman

Australia met Nicole Kidman en Hugh Jackman Romantische trektocht
In het verre Australiƫ wordt de Britse rancheigenaar Lord Ashley tijdens een inspectie vermoord. Zijn aristocratische echtgenote (Nicole Kidman) reist naar het andere eind van de wereld om de verkoop van 'Faraway Downs' te regelen.

Maar als ze haar opzichter (David Wenham) het halfbloedzoontje van de aboriginal-huishoudster ziet mishandelen, besluit ze impulsief om hem te ontslaan en zelf haar kudde naar een verre veemarkt te brengen.
Met een mottig groepje begeleiders, onder wie haar huishoudster, haar zoontje en een eigenzinnige Australische cowboy (Hugh Jackman).

Free Counters
007counters.com
View My Stats