Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

dinsdag, december 23, 2008

Winter Efteling 2008.

Vandaag waren we in de Winter Efteling. Het was prachtig weer.
We konden overal makkelijk in. Het was niet druk.
Er was ook een schaatsbaan waar ik geen scheve schaats heb gereden..!
Lekkere erwtensoep en een flesje wijn erbij.
Ook kwamen we weer een bekende tegen.
Jamai die we drie jaar geleden ook al eens tegen kwamen in de Efteling.
De meiden dus weer op de foto!

Wijntje erbij uit het Cargill kerstpakket.
Met Jamai op de foto.

Free Counters
007counters.com
View My Stats