Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

maandag, december 22, 2008

Dirty Dancing in het Beatrix Theater. MOOI.

Op zondag gingen we naar de matinee voorstelling van Dirty Dancing.
We hadden gelogeerd bij Rob en Angelien. Prima verzorgd...!
We komen vaker.
Dirty Dancing was mooi. Het verhaal gaat over het jaar 19963. De film kende ik al van het jaar 1987. Was er meerdere keren naar toe geweest.
I'have had The time of My Life......!
MOOI.....!

Het is een verhaal over niet bang zijn voor wat mensen denken, niet bang zijn om regels te doorbreken-een verhaal dat vandaag de dag nog net zo relevant is als ooit tevoren......!

De hele middag was prima verzorgd. We zaten op de eerste rang. In de pauze stond er een tafeltje voor ons klaar in de Royal Bar met bier en limonade.
In de Royal Bar.

Na afloop nog even naar de Royal Bar. Dit alles was geregeld door Rob, die in het Beatrix theater werkt. Bedankt Rob!
Angela en Laura wilden nog met de hoofdrolspelers op de foto. Ook dat was mogelijk.
Ze hadden genoten, ze zagen weer een stukje van de wereld die ze nog moeten gaan ontdekken.
Met de hoofdrol spelers op de foto: Martin van Bentem en Marlies van Winkel.

Marlies van Winkel (Alkmaar, 30-03-1984) is musicalartiest en docent. Ze studeerde in 2007 af aan het conservatorium van Alkmaar, richting musical- muziektheater. Momenteel speelt ze regelmatig de hoofdrol in de musical Dirty Dancing van Stage Entertainment.

Marlies begon al met haar zang- dans- en pianolessen toen ze acht jaar was. Vastbesloten om carrière te gaan maken in het theater. Tijdens haar opleiding speelde ze in verschillende voorstellingen die vaak zelf geschreven werden. Ook nu is Marlies hier nog actief mee. Naast Dirty Dancing speelt ze in Ik Zing en geeft ze les op muziekschool Artiance.

Free Counters
007counters.com
View My Stats