Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

zondag, december 28, 2008

Even nog een biertje drinken in het dorp....

Huijbergen
Na de middagdienst bij Cargill ga ik meestal een keer een biertje drinken in het dorp. Ik ben om 23.00hr klaar met werken, dus dat komt dan goed uit.
Bij Johan, `Vaeders Hoefke`. Normaal op vrijdag. Nu dus ook nog een keer op zondag.
Altijd gezellig daar. Ook mijn oude vriend George van der Veen was er. We reden vroeger heel Europa door met de vrachtwagen (firma Schoonen).
Van Berlijn tot Ierland. Mooie tijden, en al weer zo een dertig jaar geleden....!
George vertelt er veel over zijn dochters Didi en Nienke.
Ik ken die twee al sinds hun kindertijd.
Ook is hij al opa geworden!
Hij was net terug uit Dublin waar hij een kermis attractie had opgezet voor zijn broer
We hebben het over zijn zelfgebouwde tanks, politiek enz, enz,.....

Free Counters
007counters.com
View My Stats