Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

zaterdag, januari 03, 2009

Nieuwjaarsduik, Vondeling van Ameland....

Ameland sprak schande van de jongen
die naakte zonderlinge vondeling
men had zich boven op het duin verzameld
omdat men voelde dat er iets gebeuren ging
en toen begon hij plotseling te schreeuwen
zo hard dat het tot aan de duinen klonk
nog even zagen ze hem op het water lopen
voor hij in de diepte zakte en verdronk

Ik kom eraan
ik kom eraan Zee wind zon oceaan
ik kom eraan Ik kom eraan......
Lopen op het water, dat kan ik ook...! Na de Nieuwjaarsduik gingen Angela en Laura nog even op schaatsen. Op de Akkerven in Huijbergen. Een heel mooie schaats locatie. Ik kon er even over het water lopen...! Over het water lopen en de Nieuwjaarsduik op een dag.

MOOI......!

Free Counters
007counters.com
View My Stats