Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

dinsdag, december 30, 2008

Terugblik naar 2006, voor Kaas.......!

Sinds eind december 2006 zijn er in onze ploeg,
zeer veel personele verschuivingen geweest.
Sommige gewenst, maar sommige ook niet..!
Toch gaan we door altijd maar weer.
We namen om diverse redenen afscheid o.a. van:
Marco Snoeijers, Henk driessen, Marco van Weele,
Rien Meeuwisse, Ron Kouveld, Ron Loderus, Kees van Zundert.

De redenen waren divers: gelukkig meerdere promoties, VUT,
dagdienst baan.
De ploeg is nu weer op sterkte met twee nieuwe Hoofdoperators:
Jan Veerhoek en Patrick Baron trekken nu die KAR.
Samen hadden we deze week een gezamelijke maaltijd in de gezellige
controlekamer van de Tarwe fabriek.
We spraken het afgelopen jaar er nog eens door.
Al de veranderingen zijn niet prettig geweest.
Toch zijn we niet ontevreden.
Hopelijk kunnen we nu weer aan een nieuwe PLOEG gaan werken.
Komend jaar weer een nieuw jaar. MOOI....!
Jan Veerhoek, Hoofdoperator Wheatplant.
Hier zit ik te eten naast mijn nieuwe collega Patrick Baron. Hoofdoperator Cornplant.
Armando, vriend en collega, aan het SCHAAP.
Eeeej, je ben strx jarig MAN..!
Bottems Up, Kantelen....eej?
Alvast gefeliciteerd. Veel plezier.....!
Nee, geef de sla maar aan het KONIJNTJE.
(met die leuke oren...)!

Free Counters
007counters.com
View My Stats