Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

woensdag, januari 07, 2009

OR verkiezingen bij Cargill Bergen op Zoom.

Een sterke Ondernemingsraad is belangrijk..! Ik stel me kandidaat voor de kiesgroep CAO personeel (vijf ploegen) en sta op de FNV lijst.
Ben al vele jaren binnen Cargill Bergen op Zoom actief voor de werknemersbelangen.
Hiervoor ben ik kaderlid van de FNV.
-Ik ben al kaderlid vanaf 1984. Sinds 1989 ben ik van de FNV kadergroep de Secretaris.
-De Industriebond Kadercursus volgde ik in het jaar 1985.
-Vanaf 1984 ben ik ook lid van de CAO contact commissie. De CAO c.c. stelt het CAO traject vast en verzorgt de CAO voorstellenbrief. Zorgt voor de communicatie naar de leden. Ook kiest de CAO c.c. de afgevaardigde voor de daadwerkelijke CAO onderhandelingen.
-In 1999 werd de Cargill Concernraad opgericht. Hierin zitten kaderleden uit de vestigingen van Cargill Bergen op Zoom, Cargill Amsterdam, Cargill Botlek, Cargill Denekamp, Igma, Cargill Sas van Gent en Gerkens/ ZOR. In de Cargill Concernraad worden zaken besproken die de Cargill BV aangaan. Wat kunnen we van elkaar leren? Wat gebeurt er op de andere vestigingen? Krijgen wij daar ook mee te maken op onze vestiging? Ik ben deelnemer aan de Cargill Concernraad vanaf het begin.

Nu stel ik me dus ook kandidaat voor de komende OR verkiezingen. Ik wil je vragen om mij te vertrouwen, om mij te steunen, en om op mij te stemmen. Hiervoor geef ik je mijn INZET..!

Free Counters
007counters.com
View My Stats