Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

maandag, januari 19, 2009

Dagje vissen met vrienden, MOOI..!

Afgelopen zondag zijn we met vrienden uit Huijbergen wezen vissen.
We vertrokken vanuit de Bergse Diepsluis.
Hier deed ik met nieuwjaar nog mee aan de Nieuwjaarsduik.
Nieuwjaarsduik Tholen 2009.

We gingen voor een dagje vissen op de platvis.
We waren al vroeg op pad acht uur bij Non Plus.
Eerst dronken we koffie en bier bij Non Plus Ultra.
Om negen uur vertrokken we met de Hendrik H.
Met Eddy en Gerard al vroeg aan de bar.

We visten op de Oosterschelde. Vlakbij St. Maartensdijk.
Beneden deks was het de gehele dag drukker dan bovendeks...

Dek is leeg. Waar is iedereen?
Bijna iedereen zit te kaarten.
Petoet, drie koningen..! Marloes achter de gezellige bar.
Richard en ik, friends for Life...!
Rinie van Aert en Peter Huijgen.
Goede vangsten voor mij, DEZE WEEK......!

Leuk zo een visdag met vis vrienden. Willy (EPZ) bedankt....!

Free Counters
007counters.com
View My Stats