Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

dinsdag, januari 27, 2009

WK Veldrijden Hoogerheide 2009.

Met mijn opgepoetste Trek 8500 reed ik het gehele parcours van het WK Veldrijden Hoogerheide.
De kruising Scheldeweg-Raadhuisstraat-Ossendrechtseweg. Hier de slagerij van mijn vriend Ludo Verhaert. Mooi plek voor de doorkomst Tour de France 2010....!
Kunstmatige obstakels. Ik heb het gehele parcours gereden. Het is niet zo mooi als dat van Huijbergen. In Huijbergen heb je hele mooie natuurlijke obstakels..!
VIP-tent.


Lars Boom WINT.....!

De afgelopen week is onder leiding van Adrie van der Poel enorm hard gewerkt om het parcours verder te perfectioneren. De meeste dranghekken staan op de juiste plek en begin volgende week zal gestart worden met de bouw van het podium en het plaatsen van 4 grote LED screens. Met betrekking tot de exclusieve VIP accommodatie zal vanaf maandag gestart worden met de inrichting van de Michael Boogerd Business Tafels en de Adrie van der Poel Hospitality Units.
Ik reed het parcours vanochtend. Jammer dat het WK niet in Huijbergen wordt gehouden. Het parcours van Huijbergen is vele malen mooier en zwaarder dan dit `kunsmatige` parcours van Hoogerheide.

Free Counters
007counters.com
View My Stats