Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

woensdag, augustus 19, 2009

Cargill Pasuruan, Cargill Animal Nutrition.

Ook dit jaar ben ik weer bij mijn Cargill collega's in Pasuruan geweest.
Het is op de fiets al een hele belevenis. Eerst door Surabaya, 6 mln. inwoners. Dan door Sidoarjo, 2 mln. inwoners. Hierna de Mudflow van Porong met de chaos van het verkeer. En, natuurlijk geen fietspaden...
De tolweg is daar ingestort. Al het verkeer moet dus door dat dorpje heen. Het is een tocht van zo een 120 km. Mooi.
Altijd wordt ik hartelijk ontvangen daar. Ook ga ik er altijd even kijken naar mijn favorite stukje equipment namelijk de pelletmolen ;)
Ik geef er ook altijd een update over mijn werk bij Cargill Bergen op Zoom.
Helaas was dat dus deze keer geen goed bericht. Deze presentatie geef ik in de "half tien meeting".
Twee jaar geleden had ik een stukje geplaatst in de Cargill Focus. Nu heb ik hun dus deze focussen gegeven, waar ze met foto instonden. Daar waren ze heel blij mee.
Ik kijk nu al weer uit naar mijn volgende bezoek.

Van Poultry & Swine Business Manager Totok Satyarto kreeg ik het Cargill Green day T-shirt.

Samen met het management op de foto. Cargill focus was erbij..!

Free Counters
007counters.com
View My Stats