Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

dinsdag, december 15, 2009

Fietsongeval op weg naar mijn werk bij Cargill.

Vandaag ging op de fiets naar mijn werk bij Cargill. Het was -3 graden. Omdat ik training had moest ik pas om 9.oohr beginnen. Op de rotonde aan de Randweg werd ik aangereden door een zwarte Alfa Romeo. Ik had behoorlijk de vaart erin. Ik kwam vanaf de Rijtuigweg. De persoon in de auto was al gestopt. Precies toen ik voor hem reed gaf deze persoon gas. Ik werd geschept en 1,5 meter opzij geschoven.
Door de hoge voorwaartse snelheid kwam ik met mijn voorwiel tegen de stoeprand (bij de pijl) en ging hierdoor over de kop. Daar lag ik dus in de kou...!
Gelukkig was er gelijk een verpleegkundige ter plaatse.
De ambulance werd opgeroepen. Ook de politie kwam ter plaatse.
Ik had behoorlijk last van mijn hoofd, knie, enkel en twee vingers die gekneust waren. Volgens de ambulance verpleegkundige viel het gelukkig allemaal wel mee. Ik kon weer gaan werken. Ik werd naar de Cargill gebracht met de ambulance.
Fiets ging ook mee.
Met de ambulance naar Cargill.

Mijn fotocamera zat in mijn achterzak. In de ambulance keek ik even of die ook niet kapot was. Gelukkig was die nog heel. De verpleegkundige wilde gelijk wel even een foto maken.
Al met al, goed weggekomen dus...!

Na werktijd hadden we ook weer de Cargill kerstborrel in het Strandhuis te Bergen op Zoom. Hier waren veel operators en TD collega's aanwezig.
Mijn ex ploegegnoten Armando, Patrick en Edwin waren er ook.
Fijn dat dit soort events er in deze tijd nog zijn...!

Free Counters
007counters.com
View My Stats