Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

dinsdag, juli 27, 2010

Fietsen rond Flushing.

Drukke dag weer.
Vandaag weer een mooi fietstochtje op het programma.
Armando en ik rijden de Ronde van Walcheren (ook nog langs mijn oude internaat "Onze Vloot" en de Hogere zeevaartschool van Vlissingen).
Erna zwemmen op het Nollestrand.
Er is weer een zeer strak tijdschema weggezet. Start om 09.00hr...!
Na afloop nog even naar Strandpaviljoen Panta Rhei voor het orgineel programma.
Donderdag weer trainen voor de "Hel van de Pin" in de Koolbaan...;)

Free Counters
007counters.com
View My Stats