Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

vrijdag, mei 06, 2011

Vlissingen ik kom er gerne.

Gisteren dus met Armando naar het Bevrijdingsfestival van Vlisingen.
We begonnen maar met een terrasje op de Boulevard, cafe Waterfront.
Mooi om daar naar de scheepjes te kijken op de westerschelde.
Armando en ik op de Boulevard van Vlissingen, bootjes kieken.
Over twee weken vaar ik de rede van Vlissingen voorbij op de Oosterschelde. Ik ga dan 2000 Nautical Miles zeilen op de Atlantische Oceaan. Eerst naar Guernsey.
Dan is MIJN CIRKEL eindelijk rond...!
Blikken op de Boulevard van Vlissingen. Mooie foto Armando!
Maritiem Instituut De Ruyter, vroeger gewoon de Hogere Zeevaartschool Vlissingen.

'S avonds liepen we over het terrein van het festival.
Er waren nog niet de goede bands, dus op naar de Walstraat.
We gingen naar cafe Hoppit. In cafe Hoppit kwam ik vaak.
De jaren 1975 tot 1979 zat ik er elke week wel een paar keer in de Hoppit.
Ik studeerde in die jaren aan de Hogere Zeevaartschool Vlissingen.
Cafe Hoppit was NIETS veranderd.
NIETS was er veranderd in cafe Hoppit te Vlissingen.
Het leek wel of de klanten van TOEN er nog steeds binnen zaten.
OK, ook een nieuwe klant deze avond ;)
Leuk om hier weer eens terug te zijn. We komen er nog terug.
Vlissingen plannen we zeker nog eens in.
Misschien leuk idee voor een afscheids-afscheidsfeestje...

Free Counters
007counters.com
View My Stats