Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

zondag, april 24, 2011

Dagje naar de AutoRai en avondje stappen.

Op vrijdag ging het volgende programma alweer van start. Armando had via Shell goedkoop kaartjes kunnen regelen voor de AutoRAI.
Shell was de hoofdsponsor van de AutoRAI.
Het Shell V-Power team had op de AotoRAI zijn eigen stand.
Op zo een AutoRAI is natuurlijk ook voor wielrenners van alles te zien. Hier de Rabobank volgwagen met de Giant fietsen.
Na de AutoRAI dus maar de stad in voor een terrasje en een biertje. Toen een kapsalon en gingen we beginnen aan het zware maar toch Orgineel programma.
Het werd een lange dag...
Een biertje in Amsterdam, tegenover cafe Louis. Armando=BOB.
Ook zaterdsg was het weer een druk programma. Wandelingetje door Amsterdam, de terrasjes op het Rembrandtplein. Terrasjes langs de grachten.
Voor zaterdag hadden we dus ook weer een mooi en Orgineel programma. Ook zaterdag werd dus weer een lange dag ;)
We moesten 's avonds nog naar Rillywood. Naar cafe "de Happy Inn".
Daar begon weer een Orgineel programma bij Marco van Weele en Denise. De wielerronde van Rilland was net afgelopen.
Hee, het was leuk...!
Shell V-Power

Free Counters
007counters.com
View My Stats