Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

maandag, april 11, 2011

Met Armando en Nicolas naar Parijs-Roubaix.

Met Armando en Nicolas hier in het Velodrome van Roubaix.
Vandaag gingen we dus naar Parijs-Roubaix. Armando gelijk na zijn laatste nachtdienst! Het was een ritje van zo een 170km. We gingen naar Carrefour de l’Arbre. Deze plaatst ligt 15 km voor de finish te Roubaix. We hadden onze mountainbikes meegenomen en hebben dus ook een stuk van Parijs-Roubaix gereden. Johan van Summeren kwam er als eerste voorbij en zou ook de latere winnaar worden. Helaas voor Nicolas in zijn Swiss shirt was het dus niet Fabian Cancellara die er zou winnen. We stonden op een prima plek, er was veel te zien. Na de doorkomst reden we naar het Velodrome van Roubaix. Ook daar wilden we natuurlijk eens even een kijkje nemen. Heilige Grond.
Hierna vertrokken we maar weer naar Bergen op Zoom voor het Orgineel programma.
Het werd een lange dag!Nicolas, Armando en ik op Carrefour de l'Arbre.
Eej, het was een super leuke (lange) dag ;)

Free Counters
007counters.com
View My Stats