Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

woensdag, maart 23, 2011

Weekendje Amsterdam, niet normaal...!

Cargill procesoperators op het Rembrandtplein te Amsterdam.
Dit weekend had ik met mijn Cargill E-ploeg het Ploegenuitje. We gingen op donderdag naar Amsterdam. Terrasje, etentje en stappen. Natuurlijk hadden we perfect weer. Op donderdag de hele middag de terrasjes op het Rembrandtplein. Een goed gezamelijk diner in de stad bij de Italiaan. Erna stappen in Amsterdam. Bolle Jan enz... Een goed hotel aan de Prinsegracht. Het is goed dat dit soort events nog steeds gehouden kunnen worden. Je leert elkaar beter kennen en waarderen.
Mooi...
Op vrijdag met Armando naar de autoRAI en stappen...

Free Counters
007counters.com
View My Stats