Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

donderdag, maart 17, 2011

Slecht nieuws op de Oosterschelde.

De Oosterschelde speelt een belangrijke rol in mijn leven.
Afgelopen zondag was ik aan het vissen op de Oosterschelde.
Met mijn vrienden hadden we de "Hendrik H" afgehuurd.
Op de Oosterschelde net voor de Bergse Diepsluis kreeg ik een bericht.
Mijn Vader had een hartinfarct gehad.
Met de ambulance is mijn Vader naar het ziekenhuis van Breda gebracht.
Nu is mijn pa weer in het ziekenhuis van Bergen op Zoom.
Het gaat gelukkig al weer wat beter met hem.
Het vervolg traject wordt nu besproken.
Altijd de Oosterschelde.
Morgen heb ik de ochtenddienst bij Cargill
Dan fiets ik 's middags over de Oesterdam weer naar huis.
Rechts zie ik dan 11 kilometer lang weer die Oosterschelde.
Komende week ga ik dan eindelijk mijn zeilreis maken.
Ik maak een zeilreis van 2000 Nautical Miles op de driemasttopzeilschoener Oosterschelde uit 1917.
15 mei 2011: 51°54.40'N, 004°28.73'O. Kompas 165. Knopen 0,0. De Oosterschelde is weer terug in zijn thuishaven. De Veerhaven van Rotterdam. Komende zondag stap ik er om tien uuur aan boord. Mooi...!

Met mijn kaartvrienden Petoeten op de Oostrerschelde.


Even vissen met mijn Vriend Ad.
Aan het eind van de dag dus geen goed bericht. Full speed achter de ambulance aan van Breda naar Bergen op Zoom.
Hier is ook nog info over de Oosterschelde.

Free Counters
007counters.com
View My Stats