Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

vrijdag, maart 04, 2011

Fietsen met "TC Tandje Bij".

Vandaag fiets ik met Armando mee met toerclub "TC Tandje Bij".
Dik 100 kilometer in drie uurtjes.
Zonnetje, +15 graden en weinig wind. Heerlyk.
Het is een leuke ploeg om met mee te fietsen.
Na afloop natuurlijk ook nog een biertje ;)
Dat is dan in het clubhuis ook super gezellig.
Strx mee fietsen met "Om negen uur bij de Kerk".
Armando en ik trainen voor La Marmotte 7th July 2012.
Hier het klassement van "TC Tandje Bij".

Free Counters
007counters.com
View My Stats