Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

dinsdag, maart 01, 2011

Weekendje van toen...

In MFC de Kloek was op Koninginnedag een optreden van de Huijbergse discjockeys van toen. Louis Schenk, Gerald de Waal en Jack Verhoeven. Door de jaren heen waren ze op vele feestjes aan het draaien met de platenspeler en de koffers vol singles.
Jaren 80 en 90 muziek dus met plaatjes op de draaitafel.
Leuk dat een idee aan de bar later een zaal vol mensen wordt!
Kortom, een leuke avond begint met een goed idee...!
Spetterend optreden van de Huijbergse DJ's van Toen.
Dit optreden krijgt zeker een vervolg. Let the Good Times Roll.
Elk jaar zullen ze samen een discoavondje gaan verzorgen!
Vanavond weer naar cafe "de Rex" in Essen.
Dan vieren we Martin 25 jaar in de Rex Essen.
De Rex, daar zag ik 25 jaar geleden voor het eerst Rowen Heze! In 1986 zag ik er de groep Vaya con Dios. De single 'What's A Woman', werd een nummer 1-hit en dat betekende de eerste Belgische nummer 1-hit in de Top 40 sinds De Wilde Boerendochtre van Ivan Heylen uit 1974.
Later waren er nog optredens van Raymond van het Groenwoud en Clouseau.
Leuk dat Armando met mee gaat om dit jubileum in de Rex te vieren.
Let the Good Times Roll...!

Update:
Vanaf een uur of negen gingen Armando en ik dus naar cafe de Rex in Essen. Optredens van o.a.: Mc Anthony, Roland en Boogie Boy!
Tussen de optredens werd er popmuziek gedraaid.
Is het toeval? Ineens werd Paint it Black gedraaid en erna een nummer van de Golden Earing. Heel apart dit toevel weer.
Het was super gezelli.
Leuk zo een dag met een Orgineel Programma.
Nu weer vroeg op want we gaan een eind fietsen op de racefiets.
Deze maand moeten we in top conditie zijn!
Meer dan 1000 km. fietsen op Mallorca en 2000 Nautical Miles zeilen op de Atlantische Oceaan en Golf van Biskaje.

We hadden dit weekend weer een heeel Orgineel Programma...!
Mc Anthony: It's Only Rock 'n Roll (But I Like It)

I said I know it's only rock 'n roll but I like it
I said I know it's only rock'n roll but I like it, like it, yes, I do
Oh, well, I like it, I like it, I like it
I said can't you see that this old boy has been a lonely?

Free Counters
007counters.com
View My Stats