Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

donderdag, februari 24, 2011

Met Armando naar de motorbeurs te Utrecht.

Vandaag met Armando naar de motorbeurs in Utrecht.
Ik heb al een mooie motor, een Yamaha TDM 850.
Armando gaat er nog even wat rond kijken voor een Yamaha R6.
Ik zoek nog een nieuwe high visable jas.
Straks eerst even langs Shell Moerdijk om Armando op te pikken..
Armando werkt er eerst nog even in de ochtenddienst.
Dan naar de motorbeurs en het Orgineel programma...
Latersss meer...
Hier Armando op een mooie zwarte Yamaha R6.
Laters zouden we een nog veel mooiere zien.

Na de motorbeurs het Orgineel programma op het Neude...
Armando met zijn Honda CB1 Naked Bike.
Precies een jaar na de motorbeurs in Utrecht kocht Armando dus zijn eigen motor. Een Honda CB1 Naked Bike.

Free Counters
007counters.com
View My Stats