Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

donderdag, februari 10, 2011

Toertocht op de Binnenschelde.

Deze toertocht gaat door. Schaatsen op de Binnenschelde. Vroeger was dit de Oosterschelde.
Oosterschelde, IK heb er wat mee.
Woensdag heb ik met Armando nog zo een 15 kilometer getraind op de Rammegors. Er worden morgen 2500 rijders verwacht. Drie jaar geleden kon ik nog niet schaatsen.
Maar: Als je kunt leren fietsen, kun je ook leren schaatsen ;)
Het weer is morgen prima...!

Free Counters
007counters.com
View My Stats