Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

dinsdag, februari 08, 2011

Fakkeldeskundige op Fakkelinspectie... ;)

Vandaag super MOOI weer. Tochtje maken op de Yamaha TDM 850.
Wat is er dan mooier dan een fakkelinspectie ronde.
Ik reed 111 km met een avs van 80 km/hr.
Eerst maar eens naar Shell Moerdijk en toen naar BASF Antwerp.
Hier Jouw Fakkel. De Fakkel van Shell Moerdijk.
De fakkel van BASF Antwerp stond vrijdag aan.
De fakkel gaf veel stank overlast in Huijbergen
(te weinig stoom injectie naar de Fakkel Flares).
Hier de Fakkel van BASF Antwerp.
Het zijn de belangrijkste fakkels voor een fakkeldeskundige in deze regio.
Deze nacht bekijk ik mijn eigen fakkel en de fakkel van Air Liquide.
Update:
De fakkel van Air Liquide stond maximaal aan.
Genieten dus deze nacht.
Hier de mooie Fakkel van Air Liquide op het SABIC terrein.

Het zijn drukke dagen voor een fakkeldeskundige ;)

Free Counters
007counters.com
View My Stats