Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

woensdag, februari 02, 2011

Kaartavondje in de Demerstraat...

Kaarten doe ik graag...
Met mijn vrienden kaart ik al meer dan dertig jaar. Gerard Nelen, Ludo Verhaert, Eddy Kuijlen, Corne Bolders. We doen petoeten.
Om de week bij een ander thuis.
Dan zorg je voor de hapjes en minimaal twee kratten bier... ;)
Deze avond was wel heel bijzonder. Voor twaalf uur had ik al een winst van meer dan 50 euries. Na twaalf uur stond er meer dan vijf potten in. 62,5 Euries. Toen viel er ook nog eens drie keer petoet in een ronde... Niet normaal. Ik had drie azen. er viel toen ook nog eens drie boeren en drie vrouwen...! Dat maak je niet snel meer mee...!
Leuk om dit zo samen te blijven doen.
Het was trouwens vandaag wel een heel bijzondere dag.
Deze ochtend kregen we te horen dat Cargill Nedalco wilt gaan overnemen.
We hebben het er in de ploegen al vaak over gehad.
Nu is het dan dus zover.

Free Counters
007counters.com
View My Stats