Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

woensdag, januari 26, 2011

Centrale Ondernemingsraad Cargill.

Sinds januari 2009 ben ik lid van de Ondernemingsraad Cargill BoZ. Vanaf december hebben we een gezamelijke Ondernemingsraad SSE voor de vestigingen Sas van Gent en Bergen op Zoom. Daar werken nu bijna 800 werknemers. Vanaf vandaag ben ik ook lid van de Centrale Ondernemingsraad Cargill. Deze week ben ik gevraagd om ook secretaris te worden van de Centrale Ondernemingsraad. Als secretaris ben je dan ook gelijk lid van het Dagelijks Bestuur. Ik heb er wel even over moeten nadenken, en heb toch Ja gezegd. Cargill staat in de Top 10 van Ondernemingen binnen Nederland. Er werken nu 2126 werknemers bij Cargill in Nederland.
Druk dus...!

Vanavond gaan Armando en ik met de Cargill PV naar:
Vrienden van de Amstel in de Ahoy.
Het Orgineel Programma dus weer...!

Free Counters
007counters.com
View My Stats