Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

maandag, januari 17, 2011

Eddy Wally, Hij is niet dood, Hij leeft...!

Ik spring uit 'n vliegmachien... MOOI ;)
Eddy Wally op het Smartlappenfestival van Vrienden van Bokki.
Cafe de Boulevard te Hoogerheide. Ik was het eigenlijk al vergeten dat het was deze avond. Druk. Gelukkig kreeg ik een berichtje van Gerard. Na de middagdienst is dit wel iets leuks om naar toe te gaan. Collega Bart ging ook nog even mee. Ook veel andere vrienden kwamen op dit event af. Het was heel gezellig, en gelukkig niet te druk.
Eddy Wally stal de show.
Frank Sinatra van Zelzate ;)Ik spring uit 'n vliegmachien
Alleen maar om jou te zien
Om jou te behagen, durf ik alles wagen
En zweef ik het luchtruim door
Dan hoor ik het engelenkoor


Hier: Vrienden van Bokki

Free Counters
007counters.com
View My Stats