Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

zondag, januari 16, 2011

Alweer een drukke dag ;)

Hier sta ik aan de Oosterschelde.
Ik heb wat met de Oosterschelde.
Vandaag weer een drukke dag. Na de nachtdienst moest ik er al weer vroeg uit. Om 10.30hr ging ik naar een begrafenis bij mij in het dorp. Het was de begrafenis van Jeanne Mies, de (schoon)moeder van goede vrienden van mij was overleden. Het was super druk in de kerk. Veel vrienden van mij waren er ook al aanwezig. Zo gaat dat in een dorp.
Hierna met de Yamaha TDM850 naar Cargill. Vandaag was er een FNV ledenvergadering i.v.m. de CAO onderhandelingen. Gelukkig was het er erg druk. Je ziet dat pensioen en CAO erg leeft onder de FNV leden.
Mooi weer om een stukje op de motor te gaan te rijden.
Na de ledenvergadering naar Armando voor een koffie en een biertje, even relexen op het terras. Lekker in de zon op de lounchbank.
Over de Oesterdam weer naar Huijbergen. Dan rij je zo een 11 km langs de oever van de Oosterschelde. Vandaag stond de dagteller al weer op 85 km.
MOOI...!
In mei ga ik 1800 Nautical Miles zeilen op de Oosterschelde.

Free Counters
007counters.com
View My Stats