Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

zondag, januari 09, 2011

Karnaval in Huijbergen.

Bouwclub 't Zooike had gekozen voor 'Un nummertje maken op de Brabantse Wallen'.
Bouwclub 't Zooike heeft altijd een heel grappige wagen.
Hee, zoals beloofd staan jullie nu op mijn weblog...!
Het was de vijftigste keer dat de carnavalsoptocht door 't Sanegat reed en het motto is daarom in Huijbergen ''t is un Nummer'. Een motto waar de deelnemers aan de optocht veelvuldig op inspeelden. Het werd een zeer leuke karnaval. Volgend jaar weer Armando?

Hier de film van de optocht. Op minuut 2:
'Un nummertje maken op de Brabantse Wallen'.

Free Counters
007counters.com
View My Stats