Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

donderdag, december 30, 2010

Afscheid nemen...

Vandaag nam ik afscheid van een echte Levensgenieter.
Louis Henri Marie Soffers is overleden.
Het is de vader en schoonvader van mijn beste vrienden.
Wielrennen en het Bourgondische leven waren belangrijk in het leven van Louis. Louis ken ik al meer dan veertig jaren...
We namen afscheid met een lach en een traan.
Er waren toespraken uit het leven gegrepen.
De receptie begon met de tapkraan open, Jupiler...!
Er werd getoast met Champagne.
Een Levensgenieter is heen gegaan.
Louis, Adieu...!

Free Counters
007counters.com
View My Stats