Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

vrijdag, december 17, 2010

Zwarte dag in een Witte wereld...

De Cargill vlag hangt halfstok.

Helaas is onze gewaardeerde collega Hoofdmonteur
Bram Huibrechtse
gisteravond thuis overleden.
Ten teken van rouw hangt de Cargill vlag nu halfstok.

Vlag Halfstok:
Een vlag die halfstok wordt gehangen is een vlag die niet aan de top van de vlaggenmast, maar slechts tot ongeveer de helft of 2/3 van de hoogte wordt gehesen en daar uitgehangen. Dit is een teken van rouw. Symbolisch hangt de onzichtbare vlag des doods boven de vlag die halfstok is gehangen.
Hier de overlijdensberichten van Bram Huibrechtse:

Free Counters
007counters.com
View My Stats