Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

vrijdag, december 10, 2010

Mountainbiketocht van RTC De Molenrijders.

De Derde ATB tocht van RTC De Molenrijders gaat morgen van start. Daar rij ik ook weer mee. Op mijn Trek 8700 mountainbike. Weer vroeg op en van start om negen uur.
Update: Het was een super mooie MTB tocht. Voor een groot deel over de zwarte lus van de Stay Okay route. Totaal toch weer 60 kilometer gereden op de MTB.
Heerlijk 's avonds ook nog maar weer het Orgineel Programma...

Free Counters
007counters.com
View My Stats