Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

maandag, november 29, 2010

Afscheid nemen.

Maandag liep ik eigelijk voor het eerst over een Rode Loper.
Deze loper lag bij Cargill Bergen op Zoom aan de ingang.
Hij lag er niet voor mij, maar voor Ineke Prince.
Ineke Prince was vele jaren onze HR Director uit Amsterdam.
Ik heb haar leren kennen via de OR en de CAO onderhandelingen.
Die onderhandelingen werden altijd hard gespeeld.
Maar met respect en eerlijk.
Ineke speelde dit spel ook op een eerlijke manier.
Het was natuurlijk geven en nemen...!
Veel heeft Ineke betekend voor de Cargill werknemers.
Mede dankzij Ineke Prince heeft Cargill nog steeds een sociaal gezicht.
Verder nemen we komende week afscheid van Francesco Faglia.
Hij krijgt een nieuwe job binnen Cargill.
Er komt weer een afscheidsborrel in het Appeltje.
WE krijgen dan Alain Dufait als General Manager.
Alain komt uit de wereld van mout, gerst en gerstenat.
Mijn wereld dus ;)

Free Counters
007counters.com
View My Stats