Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

dinsdag, november 23, 2010

Eindelijk ga ik dan naar Golden Earring...

Ik ben al een fan van de Golden Earring sinds 1972.
Toen kwam hun nummer "Stand by Me" uit.
Dus al fan van ver voor de "Radar Love" hit dus.
Toch heb ik ze in al die jaren nog nooit in het echt zien optreden.
Zaterdag is het dan zover!
Dan gaan Armando en ik naar hun optreden in de Zeelandhallen.
Dat wordt weer een leuke avond...

Free Counters
007counters.com
View My Stats