Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

woensdag, november 17, 2010

Wat is er mooier dan dit...?

Vandaag nog steeds mooi weer. Fietsen op de mountainbikes.
Armando en ik zouden vandaag het rondje Tholen buitendijks doen.
Vandaag had ik echter de "ploegleiderswagen".
Daarom maar iets verder gaan fietsen: Boswachterij Westerschouwen.
Je rijd dan achter de duinen van mijn geliefde Noordzee.
Door de bossen en duinen. Veel mooie klimmen en stijle afdalingen.
Gelukkig had ik de helm op, ik had twee behoorlijke valpartijen.
Prachtig, wat een mooi rondje. Het parcours is 9 kilometer lang.
We reden zo effe drie rondjes, heerlijk.
Erna nog even naar Zierikzee voor het Orgineel Programma, Super...
We zijn altijd meer dan welkom in "de Gekroonde Suikerbiet".
Hier beelden van het rondje.
Het buitendijkse rondje Tholen doen we nog wel dit jaar (50 kilometer).
Zaterdag nog maar even een laatste lange tocht van dit jaar.
Heerlijk...
Hee, de telefoon gaat...
Nog even naar Breda ;)

Free Counters
007counters.com
View My Stats