Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

donderdag, november 11, 2010

Biobased.

Provincie ziet toekomst in plan 'biobased' West-Brabant.
Negentien bedrijven in West-Brabant en Zeeland, waaronder Sabic en Cargill in Bergen op Zoom, werken samen aan biogebaseerde innovaties. Na bewerking kunnen plantenresten (biomassa) bijvoorbeeld dienen als grondstof voor plastic. De goedkeuring van Provinciale Staten is daarin belangrijk, zegt directeur Paul Nijskens van de regionale ontwikkelingsmaatschappij Rewin. "We kunnen nu flinke stappen gaan nemen om de biobased economie in West-Brabant op de kaart te zetten."

Free Counters
007counters.com
View My Stats