Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

maandag, oktober 25, 2010

Wat een dag...!

Via de Oesterdam op weg naar Cargill.
Lekker op de Trek mountainbike naar mijn werk.
Op de Super Big Apples van Schwalbe.
Ik heb vandaag de avonddienst.
Hier op de foto wist ik nog niet hoe die af zou lopen...
Nu wel. Soms zit het mee, soms zit het tegen...
Het is al vier dagen ALLES uit de kast.
Gelukkig nog een paar Jupiler in de Wassenaarstraat ;)
Vandaag weer een dag.
Vlag hijsen voor Royal Nedalco opening nieuwe hoofdkantoor.
Mooi ritje er naar toe met de motor, Yamaha TDM850.
's Avonds nog even naar de sportclup en de nachtdiensten al weer.
Woensdag weer naar Cargill Wroclaw in Polen :)

Free Counters
007counters.com
View My Stats