Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

zaterdag, oktober 16, 2010

De eerste mountainbiketocht al weer...

Deze ochtend was het dan zover, vroeg op...
Om 8.40hr. op de mountainbike naar Wouwse Plantage.
het vroor nog! RTC Zomerlust had weer een mooie tocht uitgezet.
Vertrek was bij cafe "de Reebok" in Wouwse Plantage.
Vanuit Cargill reden we met Wim en Wim, Cor, Christ en ik.
Ik had geen valhelm bij dus deed het maar rustig aan.
Ook moest ik nog een beetje bekomen van gisteren...
Ik reed de tocht van 45 kilometer, dat was echt genieten...
Na afloop pakte ik nog even de
Koolbaan van de "Hel van de Pin" mee.
Vandaag totaal 60 kilometer op de mountainbike.
Er reden meer dan 1000 wielrenners mee.
Ook was er nog eens 540 liter heerlijke Tomaten ;) soep.
Het wordt weer genieten, elke zondagochtend vanaf NU...!
MOOI...
Hierna weer genieten van het Orgineel Programma.
Hier het verslag van de tocht uit BNdeStem

Free Counters
007counters.com
View My Stats