Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

donderdag, oktober 14, 2010

Mooi fiets weer voor een fakkeldeskundige

Vandaag weer eens lekker gefietst. Dat was al weer te lang geleden.
Een rondje Noord maar weer eens over +90 kilometer.
Trainen voor de mountainbiketocht van zondag.
Op Moerdijk is het altijd weer genieten voor een fakkeldeskundige.
Zo zag ik de fakkel van Shell Moerdijk weer eens.
Misschien kom ik er vandaag zelfs wel een bekende tegen ;)
Vraag me af of IK daar naar de top zou durven klimmen (100 meter).
De ra van zeilschip Oosterschelde was maar 23 meter hoog... Hee Armando, je was net alweer die 100 meter naar beneden...!

Free Counters
007counters.com
View My Stats