Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

dinsdag, oktober 05, 2010

Zeebenen & Shell tankers.

Vandaag ga ik met Armando naar Rotterdam.
We gaan er naar onze collega Bas.
Bas heeft vorig jaar een zwaar fiets ongeval gehad.
Het gebeurde op de afdaling van Col de la Bararde (Fr).
Tijdens een fiets midweek met Cargill collega's in de Alpen.
Armando herkende de fiets van Bas, die lag aan de kant van de weg.
Daarom stopten we op de plaats van het ongeval.
Bas is nu aan het revalideren en heeft pas weer een operatie ondergaan.
We bezoeken Bas in het Rijndam revalidatiecentrum.

Armando en ik werken alletwee in de vijf ploegendienst.
Vandaag zijn we weer samen vrij en trekken er de hele dag op uit..
Stoomschip de Rotterdam gaan we ook nog bezoeken.
Highlights: De imposante boeg met zijn zware ankerlieren en meer, de torenhoge brug, de kaartenkamer, de radiokamer en het heiligdom der heiligdommen: de originele kapiteinshut. Aansluitend gaat de tour verder langs de indrukwekkende apparatuur in de machinekamers, de stabilisator- en verdamperruimtes, het imposante ketelruim, de authentieke radiokamer en het indrukwekkende manoeuvreerbord vol hendels en knoppen.
OK, volle kracht vooruit...!
Kortom een dag voor: Zeebenen & Shell tankers.

Na afloop hebben we weer een orgineel programma...!

Latersss meer...

Free Counters
007counters.com
View My Stats