Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

vrijdag, oktober 01, 2010

Lange dag, nu nog even aan de studie.

Drukke dag vandaag. Met de motor naar Cargill om 06.00hr. Ik had de ochtenddienst. Fietsen werd niks, we konden er vandaag niet douchen. Drukke werkdag vandaag. Om 15.15hr. even naar Tholen om olie te verversen voor mijn motor.
Ik heb er in een jaar al 8000 kilometer op gereden!
Erna nog even een biertje bij Armando in het Smalschip.
Net nog even relaxen met Expeditie Robinson.

Erna maar weer aan de bak:
Morgen is er een belangrijke FNV kaderleden bijeenkomst.
De rest van de avond dus nog even:
-De "Pensioen Cursus Kaderleden Cargill BV"
bestuderen. Ik kreeg deze cursus een paar jaar geleden van Joost Born van "A-Advies arbeidsvoorwaarden" op de Cargill Concernraad.
-Nu om een uur of 01.15 ben ik net klaar met de presentatie: "Pensioen Cargill" voor Ondernemingsraden Cargill Nederland. Garderen, 12 mei 2011. Deze presentatie werd gegeven door Mercer. Edwin Sier gaf ons toen die presentatie.
Edwin Sier en Joost Born zijn nu bezig met ons Cargill pensioen voor de toekomst. Taaie kost dus. Heerlijk ;)
Morgenavond sta ik er beter voor. Schaap, biertje, Skihut in Huijbergen. Dat spektakel begint morgen namelijk 11-11-11 om elf over elf. Het Orgineel Programma dus dan maar weer...

Free Counters
007counters.com
View My Stats